Като знам как приемат рекламациите в нашите магазини....
Бяха ми донесли френски тефлонов тиган на който пишеше изрично, че трябва да се мие само с гореща вода.
Преди да я измия, аз си накисвам формата за хляб и бъркалките с вода и после не търкам с телчета и не ползвам абразивни и агресивни препарати / за почистване на мазнини на готварска печка и скари /.
Имах подобен случай с българска скара - след два месеца използване , керамичната изолация , която е върху нагреваемата жичка , започна да се " ръси " на прах отстрани на тръбичките. Занесох я в магазина , отговориха ми, че не е рекламация, защото скарата работела! Писах по мейла на производителя - в някакво село ги правеха , че изолацията е некачествена. Част от отговора е следния:
" Що се отнася до техническата страна на въпроса (където явно имате познания)искам да ви уведомя,че между "керамично огнеупорно покритие"и "шамот" има доста голяма разлика.Но като цяло първото не се влияе от голям процент влажност,а второто-се влияе.Шамотът е част от огнеупорният изолационен материал който ние използваме по БДС EN 60335-1,БДС EN 60335-2-9 стандарти по които са сетртифицирани нашите изделия!Освен това за да се установи това което вие пишете уредът задължително трябва да се отвори,което не е правилно да се прави от неправоспособни лица!Такъв случай вече сме имали с клиент от гр.Стара Загора,който все пак ни каза,че е окъпал уреда във ваната си,което също така не е правилно разбира се!
Въпреки всичко искам да заявя нашата добронамереност,и да ви уверя,че случаят ще бъде разрешен положително!
Не занесох скарата в сервиз - нямаше смисъл.Щяха да сменят тръбичките с нови със същата изолация , така че си купих друга скара от друг производител , а старата стои някъде в мазата. С новата скара - пак от български производител нямаше проблем.
Така че, успех с рекламациите!!!